top of page
Search

להפוך את הקול לכלי עבודה מנצח

כל אחד יכול להפוך את הקול לכלי עבודה מנצח

**

בשיחה טלפונית 70% (!) מהמסר מושפע מטון הדיבור -

אז איך הופכים את הקול לכלי עבודה מנצח?

**

השבוע העברתי מספר סדנאות למוקדי שירות לקחות טלפוני של חברת ביטוח גדולה בארץ.

ויש טיפ אחד שחייבים להכיר -

כמה פעמים יצא לכם שאמרתם משהו והצד השני לא הבין אתכם נכון,

חשב שאתם צוחקים, לועגים או לא רציניים.

רוב הסיכויים שזה קרה כי לא הדגשתם את המילים הנכונות במשפט.

קראו את המשפטים שבתמונה, כאשר כל פעם תדגישו את המילה שמובלטת במשפט.

אתם תראו, איך המסר משתנה. אותו משפט בדיוק מקבל משמעויות אחרות לגמרי:

1. מישהו אחר אמר שהיא גנבה את הכסף

2. מעולם לא אמרתי משהו כזה.

3. לא אמרתי את זה, אבל אולי חשבתי.

4. לא היא גנבה, מישהי אחרת.

5. היא לא גנבה, אבל אולי העלימה, הלוותה או משהו אחר.

6. היא לא לקחה את הכסף, אלא משהו אחר...

לא משנה אם אתם עובדים במכירות,

שירות לקוחות או שסתם מידי פעם יש לכם שיחות טלפון בעבודה -

שימו לב להדגיש את המילים הנכונות כדי להעביר את המסר שלכם טוב יותר.

זה כמובן טיפ קטנטן מתוך סדנה שלמה שנקראת "איך להפוך את הקול לכלי עבודה מנצח",

אם תרצו פרטים, אני זמין,

תשאירו הודעה באתר או שתתקשרו אליי:

052-5361320


אם אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה שהתעניינתם בשפת גוף, בתור מרצה לשפת גוף 

אני מזמין אתכם להמשיך ולקרוא את הבלוג שמכיל תובנות רבות מהרצאות שפת גוף שהעברתי.

הרצאת שפת גוף היא הפתרון האידיאלי כי היא יודעת להתאים את עצמה אל הקהל והיא מתאימה לכל בן אדם.

בין אם מדובר בהרצאה לערב חברה  או הרצאה לערב גיבוש או אפילו הרצאה להרמת כוסית,

דברו איתי ונבנה לכם את ההרצאה הנכונה.



Comments


bottom of page